Blazer Forum - Chevy Blazer Forums - Search Results

 
Search: Posts Made By: 97Beater4WD
Showing results 1 to 50 of 128
Search took 0.01 seconds.
03-26-2012, 10:28 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

Yeah I didn't go because no one answer the...

Yeah I didn't go because no one answer the question.... But I guess now I'll just buy a set and throw em the tool box...:icon_doh:
03-23-2012, 04:57 PM
03-21-2012, 07:52 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

So..going back to this.... have we confirmed...

So..going back to this....

have we confirmed it is a T55 and T15 socket needed to get the carrier off of a parts truck? I found one for $40 and am going to get it this weekend and DON'T want to...
Forum: Builds
03-13-2012, 02:07 PM
Replies: 39
Views: 9,503
Posted By 97Beater4WD

not so far...but I've replaced everything on the...

not so far...but I've replaced everything on the front end so it will take a while.and I don't drive this car everyday...only winter and bad weather..but ur ball joints and CVs will wear faster than...
Forum: Builds
03-13-2012, 08:42 AM
Replies: 39
Views: 9,503
Posted By 97Beater4WD

2" tbar crank

2" tbar crank
Forum: Builds
03-12-2012, 02:21 PM
Replies: 39
Views: 9,503
Posted By 97Beater4WD

I hit it with a hammer last week to see what...

I hit it with a hammer last week to see what happens...just a smudge of dirt..not chipping or cracking...ill make a vid to show u guys...
The spray in stuff is all in the prep work....


Here's a...
Forum: Builds
03-11-2012, 08:45 PM
Replies: 39
Views: 9,503
Posted By 97Beater4WD

Got the 4x4 stickers made by a buddy who has a...

Got the 4x4 stickers made by a buddy who has a vinyl shop

And tails are vht nightshade with a few coats of clear over it
Forum: Builds
03-11-2012, 03:36 PM
Replies: 39
Views: 9,503
Posted By 97Beater4WD

Finally got around to shackles....gah they were...

Finally got around to shackles....gah they were seized bad...had to cut the passenger side stocker off in order to get to the bushing to inject penetrating oil into it...covered it inside aid out...
Forum: Builds
03-08-2012, 07:24 AM
Replies: 39
Views: 9,503
Posted By 97Beater4WD

Yeah..I got the 98 bull bar for $90.. I'll make...

Yeah..I got the 98 bull bar for $90.. I'll make it work for that price

thanks man...was an easy mod
nah..I'm not going all out with money on this..I got 2 other vehicles for that... If I comes...
Forum: General Chat
03-03-2012, 09:44 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Yeah...because it takes the focus if the car...

Yeah...because it takes the focus if the car itself:icon_tongue:
Forum: General Chat
03-03-2012, 08:58 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

And because they r sweet to look at .... Lol

And because they r sweet to look at .... Lol
Forum: General Chat
03-03-2012, 08:21 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Hmm.pretty sure that picture is more played out...

Hmm.pretty sure that picture is more played out than the doors are...

I hate it..y do u think I spent so much $ on it making it fun



And biggest mistake lamborghini ever did was not put...
Forum: General Chat
03-03-2012, 08:03 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Nah...I bought some before he came back active...

Nah...I bought some before he came back active again....so I'm gunna put the ones I have on.....and then get those ones from him powder coated
I wanna see what the 2" ones look like....the ones i...
Forum: General Chat
03-03-2012, 07:56 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

The blazer is the winter pos....not the money pit...

The blazer is the winter pos....not the money pit lol....

And if the blazer was a 2dr 2wd..it would be bagged and maybe lambo doors lol... But to be honest..they r a pain in the ass lol...the...
Forum: General Chat
03-03-2012, 07:37 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT2...

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/2012-03-03_13-57-53_875.jpg
Clean the blazer and uncovered the summer car and took it for a drive....70* here today...
Forum: Off Roading
03-02-2012, 07:36 AM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

My summer car is Catless,straight piped and 5%...

My summer car is Catless,straight piped and 5% tint..I think ill be alright:icon_razz:
Forum: General Chat
03-01-2012, 05:02 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Put my 4x4 decals on today ...

Put my 4x4 decals on today
http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/2012-03-01_16-51-01_87.jpg
Forum: General Chat
02-29-2012, 09:57 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

I know what im doing tomorrow night.... ...

I know what im doing tomorrow night....

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/2012-02-29_22-48-25_95.jpg

Sitting drinking a beer thinking about my shackle install on the...
Forum: General Chat
02-27-2012, 09:02 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Custom decals came in today...suppose to be 65...

Custom decals came in today...suppose to be 65 tomorrow so would be good weather to put them on.

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/2012-02-27_21-56-22_302.jpg
Forum: Builds
02-27-2012, 08:54 PM
Replies: 313
Views: 51,293
Posted By 97Beater4WD

450 range?

450 range?
02-27-2012, 04:02 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

Ha..you're on crack...

Ha..you're on crack...
Forum: General Chat
02-26-2012, 09:16 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Yeah I feel ya on this.... Good luck...keep us...

Yeah I feel ya on this.... Good luck...keep us updated...you should start a build thread
Forum: General Chat
02-26-2012, 08:30 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Wow chuk....that's outstanding..I'd ask you to...

Wow chuk....that's outstanding..I'd ask you to make ^^^me one if I didn't just buy a bull bar lol
Forum: General Chat
02-25-2012, 10:44 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Today I Ordered :icon_user:: PA 2" body lift ...

Today I Ordered :icon_user::
PA 2" body lift
2" lift shackles
Black Bull bar
1.5" spacers for back
1" spacers for front
Spacers will do until I can save up for functional beadlock rims...
02-24-2012, 08:58 PM
Replies: 181
Views: 25,900
Posted By 97Beater4WD

Dude...:icon_omg: The same concept for street...

Dude...:icon_omg:
The same concept for street tires you tool... Wider tires = more friction contact on pavement = better traction = more power it takes to break loose...

I guarantee you if I...
Forum: General Chat
02-24-2012, 05:11 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Got four of these ... $30 woot woot ...

Got four of these ... $30 woot woot
http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/2012-02-24_15-39-21_945.jpg
just waiting for the light bar to come in
02-23-2012, 08:02 PM
Replies: 7
Views: 11,570
Posted By 97Beater4WD

Ok. Now it on alll the time and i gotta go on a...

Ok. Now it on alll the time and i gotta go on a trip this weekend.... Does ANYONE know how i can disable this stupid thing...
02-23-2012, 07:53 PM
Replies: 181
Views: 25,900
Posted By 97Beater4WD

wow.... :icon_saywhat: do u really believe...

wow.... :icon_saywhat: do u really believe this....

Somebody tell those drag racers to use bicycle tires for more traction....:icon_crackup:
02-23-2012, 10:42 AM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

That guy turned down the offer for $105. I came...

That guy turned down the offer for $105. I came back with $120 and he said He would rather scrap it for $25 locally then sell it and ship it to me for $120...

I said go scrap it then and stop...
Forum: Off Roading
02-22-2012, 11:56 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

Yup.....but if I can afford to spend the $ on...

Yup.....but if I can afford to spend the $ on something that looks good as well I will....and when I'm done building my car..the blazer will be the bad weather/off road only car
Forum: Off Roading
02-22-2012, 10:27 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

And also looks like a whopping piece of crap, no...

And also looks like a whopping piece of crap, no offense...sorry I like function as well as visually pleasing...
Forum: Off Roading
02-22-2012, 07:44 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

That right there is similar to crossings I...

That right there is similar to crossings I encounter from time to time...
02-22-2012, 07:37 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

Yeah..no idea...im bout to just buy some if I...

Yeah..no idea...im bout to just buy some if I don't hear from him soon
02-22-2012, 06:53 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

Offered the guy on eBay $105 shipped....waiting...

Offered the guy on eBay $105 shipped....waiting to hear back from him

He had it up there for $120 then raised it to $150 for some reason.

I said "I'll give you $105" and left it at that...
Forum: Off Roading
02-22-2012, 06:47 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

I don't need it for continuous hood deep...

I don't need it for continuous hood deep driving..there are a few river crossings in my area that are just too deep for my blazer...the river bed is flat but the water is too deep for me to get...
Forum: General Chat
02-22-2012, 02:02 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Hell no.... I would offer $75-$80 for...

Hell no....

I would offer $75-$80 for everything...especially if YOU are the one getting it off the car..
Forum: Off Roading
02-22-2012, 01:58 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

That's actually not a bad idea....I'm oretty good...

That's actually not a bad idea....I'm oretty good with fiber glass and it would be much cheaper than a retrofitted safari, that's for sure

I would be worried about it cracking under stresses and...
Forum: Off Roading
02-21-2012, 09:11 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

All the work youve done and u don't wanna get...

All the work youve done and u don't wanna get wet....come on now :-p lol
02-21-2012, 04:06 PM
Replies: 181
Views: 25,900
Posted By 97Beater4WD

My blazer only does burn outs in the mud.... ...

My blazer only does burn outs in the mud....

My summer car is for burn outs
http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/Burnout_at_the_ballpark-1.jpg
Forum: Off Roading
02-21-2012, 01:51 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

Thanks,,,yeah I found some of his pics on...

Thanks,,,yeah I found some of his pics on google...

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/photo-187.jpg
Exactly what I'm going for... Now if I can find a kit for a decent price
Forum: Off Roading
02-21-2012, 01:33 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

You are correct sir...more of in the engine bay...

You are correct sir...more of in the engine bay area lol

Found these home made ones searching around...the actually don't look half bad
...
Forum: Off Roading
02-21-2012, 12:59 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

I meant for the guy with the zr2 :icon_teeth: ...

I meant for the guy with the zr2 :icon_teeth:

But that will be good to have as well
Forum: Off Roading
02-21-2012, 12:22 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

Wouldn't have a link would you?

Wouldn't have a link would you?
Forum: Off Roading
02-21-2012, 12:12 PM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

That's not bad but the angle and filter look...

That's not bad but the angle and filter look pretty out of place...

As for the hood...Nah... gunna go out the side the fender with a safari piece that sits firm (with bolts) against the side...I...
Forum: Off Roading
02-21-2012, 11:59 AM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

Was thinking about retro fitting a kit like the...

Was thinking about retro fitting a kit like the one I uploaded
Forum: Off Roading
02-21-2012, 09:43 AM
Replies: 34
Views: 46,035
Posted By 97Beater4WD

Snorkel? Any one have one?

I was thinking of making my own kit but if they make a kit for a REASONABLE price I my go that route... Anyone?

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/snorkel1.jpg
Forum: Off Roading
02-20-2012, 10:49 PM
Replies: 86
Views: 15,907
Posted By 97Beater4WD

Meh...not the best picture but here you go...lol ...

Meh...not the best picture but here you go...lol

http://i665.photobucket.com/albums/vv12/CaliberRT27/photo-184.jpg
02-20-2012, 08:48 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

No....no it doesn't...

No....no it doesn't...
02-20-2012, 05:16 PM
Replies: 545
Views: 36,717
Posted By 97Beater4WD

No. I emailed him...it is a small baggie with the...

No. I emailed him...it is a small baggie with the bolts/mounting hardware...I might get this one..but I am not paying 150 for it.... I may offer him $100..


And WISCO...if ur pulling it...
Forum: General Chat
02-20-2012, 05:08 PM
Replies: 12,841
Views: 878,694
Posted By 97Beater4WD

Went to swap new speakers in the dash hoping it...

Went to swap new speakers in the dash hoping it was going to be a simple job...nope....my blazer didnt have any OEM speakers in the dash...not even connectors...so I had to run new wires and hook...
Showing results 1 to 50 of 128
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.