Sights N Sounds Post Pictures, Videos, and Sound clips here. Examples: Member signature threads, photo shoots, videos (that do not fit in other sections), etc.

USiNG YOUR BLAZER FOR WORK !

  #1  
Old 02-15-2012, 07:52 PM
Beginning Member
Thread Starter
Join Date: Oct 2011
Location: BROOKLYN NY
Posts: 35
justinlikeewhoaa is an unknown quantity at this point
Default USiNG YOUR BLAZER FOR WORK !

put the blazer to the test yesterday . 42 cement bags 80lbs each 2 of my friends 3 2by16 pieces of wood wow thats heavy ! lol





 
  #2  
Old 02-15-2012, 08:20 PM
Beginning Member
Join Date: Jan 2012
Location: clinton, ia
Posts: 37
Matt Mckenna is on a distinguished road
Default

lol thats sweet
 
  #3  
Old 02-15-2012, 09:41 PM
xgiovannix12's Avatar
BF Guru
Join Date: Oct 2010
Location: Summit Ny
Posts: 5,963
xgiovannix12 will become famous soon enough
Default

eh i towed a skit of blocks with 10 bags of concrete so about 3600 pounds for the blocks 800 for the bags of concrete and an 1500 pound trailer

total 5900 pounds

I thought my trans was gonna come out lol..... Never again tho even tho she towed it like a champ


but i gotta say these trucks love to work

Edit: Wow i have not seen H & E in a while
my dad use to deal with them a lot when i was younger
 

Last edited by xgiovannix12; 02-15-2012 at 09:44 PM.
  #4  
Old 02-15-2012, 09:53 PM
chris015's Avatar
BF Veteran
Join Date: Apr 2009
Location: South Carolina
Posts: 3,748
chris015 has a spectacular aura aboutchris015 has a spectacular aura aboutchris015 has a spectacular aura about
Default

the Engines can take it. I just feel bad for the transmissions,u joints and diffs. Poor parts didnt know what was happening lol.

Glad to see it worked out. I wont be surprised to see a "why is my trans slipping" thread lol
 
  #5  
Old 02-15-2012, 09:55 PM
xgiovannix12's Avatar
BF Guru
Join Date: Oct 2010
Location: Summit Ny
Posts: 5,963
xgiovannix12 will become famous soon enough
Default

nope my trans is very healthy and im happy with the way it shifts

you cant even feel it shift

where have you been Christopher ? i have not seen ya in a while
 
  #6  
Old 02-15-2012, 10:10 PM
Beginning Member
Thread Starter
Join Date: Oct 2011
Location: BROOKLYN NY
Posts: 35
justinlikeewhoaa is an unknown quantity at this point
Default

wow you know everywhere that i go home depot h&e tools 16th ave ! where ru from and where do you live now lol i would guess from around here
 
  #7  
Old 02-15-2012, 10:33 PM
xgiovannix12's Avatar
BF Guru
Join Date: Oct 2010
Location: Summit Ny
Posts: 5,963
xgiovannix12 will become famous soon enough
Default

I use to live in on bayridge ave between 20 and 21

I recently moved to upstate NY

and yes i was in nyc for most of my life haha
 
  #8  
Old 02-15-2012, 10:35 PM
Beginning Member
Thread Starter
Join Date: Oct 2011
Location: BROOKLYN NY
Posts: 35
justinlikeewhoaa is an unknown quantity at this point
Default

lucky id love to move upstate . nice and quiet room for toys . not much traffic or potholes maby one day
 
  #9  
Old 02-15-2012, 10:37 PM
xgiovannix12's Avatar
BF Guru
Join Date: Oct 2010
Location: Summit Ny
Posts: 5,963
xgiovannix12 will become famous soon enough
Default

those are the reasons i moved here

I have 2 property's here One left by my grand father and one i bought
 
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
DaddysBlazer
General Chat
6
07-17-2011 03:38 AM
cochran07
General Chat
40
02-12-2011 05:54 AM
ExplicitYourSelf
Audio/Video Electronics
15
11-12-2009 09:52 PM
blazerJim1701
General Chat
3
01-26-2009 02:53 PM
chevys rule
General Chat
22
08-01-2007 09:20 AM


Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: USiNG YOUR BLAZER FOR WORK !


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.